En liten sammanfattning

För några dagar sedan ramlade jag in på en blogg som hade en lista i stället för en resumé. Jag inrättar mig i ledet och snor helt enkelt listan :) Hoppas att några av er också snor listan, det är kul att läsa lite om ert år!

Gjorde du något i år (2010) som du aldrig gjort förut?
Ja, och det är bland det läskigaste jag gjort. Beslutet fattade jag den 21 december, och allt är inte klart ännu. Men det viktigaste är att jag följer hjärtat och hoppar ut i världen. Utan fallskärm.

Har du några nyårslöften?
Nä. Jag tror på att må bra hela året.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år (2010)?
Hmm... Nä, fast det är bebisar i magen som kommer ut detta år!

Vilka länder besökte du?
Jag och mamma, samt två till åkte till London i sommras!! Åh, jag vill bara åka tillbaka dit, snart!

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Det har hänt så mycket, så jag kommer inte i håg alla datum exakt, men ett var ju bland annat när vi fick reda på att vi kunde få flytta. När mitt ena sto, Whitney fölade en liten hingst och allt gick bra. Min hingst, Tromb, som jag köpte osedd som ettåring blev godkänd avelshingst på hingstpremieringen med dagens högsta poäng och fin bild i Ridsport :) Listan kan göras lång!

Vad var din största framgång 2010?
Att jag lyckades så bra med Tromb! Jag vågade och trodde på min magkänsla.

Största misstaget?
Jag tycker inte jag gjort något direkt stort misstag som jag kommer i håg nu, men alltid lär man sig något av dem och gör förmodligen inte om det.

Bästa köpet?
Tycker alltid att jag gör bra kap ;) Men mina älskade fårskinnstofflor används flitigt!

Vad spenderade du mest pengar på?
Skulle vilja skriva kläder, men det är förmodligen bilen. Skatt, försäkring och för att inte tala hur ofta jag tankar den, och då är det inte för att den drar mycket soppa direkt...

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mina vänner, familj och sambo gör mig alltid glad!

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
I love the way you lie - Rihanna & Eminem
Just the way you are - Bruno Mars

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Jag var nog rätt samma. På en del plan lite ledsnare och på en del plan mycket gladare, det gäller ju att hitta rätt balans här i livet.

Vad önskar du att du gjort mer?
Tagit det lugnt och inte stressat så mycket. I våras mådde jag inte bra med en massa stressutslag på händer och armar. Såg inte klokt ut.

Favoritprogram på TV?
Kollar sällan på tv, men 'Vem kan slå Filip och Fredrik' tittar både jag och Jack på :)

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Jag fyllde ju 25, så det blev lite firande med familjen, sedan bjöd Jack ut mig på kvällen.

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Rätt avslappnad.

Den bästa nya Personen du träffade?
Hmm... Jag träffade inte så mycket nya personer...


Kommentarer
Postat av: carro

Låter som du haft ett bra år....och 2011 kommer säkert bli ett superbra år det med :) Fin designen blev. Jag har också funderat på att förnya mig lite...har inte orkat ta tag i det än bara.

2011-01-03 @ 21:35:48
URL: http://carrostankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0