Jobbhelg!

Denna helg jobbar jag, sista helgen här. Känns lite trist men ändå så skönt.
Mina dagar är fyllda till bredden för att hinna med allt innan jobbet.
Det blir långa dagar, och lite sömn. Jag har aldig haft problem med att sova, men nu den senaste tiden har jag inte kunnat somna, fast jag är helt slut. Det till och med gör ont i ögonen för att man är så trött.

Men, i går efter jobbet, gick jag och la mig direkt. Somnade som en stock, och sov  och sov. Vaknade av att klockan ringde 8:30, dags för jobb igen. I dag är jag pigg, så det var väldigt välbehövligt!

Jobb i morrn med. I kväll blir det lugna puckar.

Trevlig helg på er!

Kommentarer
Postat av: simone

Trevlig helg på dig med ;)

2011-01-22 @ 21:33:43
URL: http://simonesnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0