Lite shopping

I går bar det av till huvudstaden för lite shopping med Simone.
Det var väldans trevligt och vi tog det lugnt. Shoppingen blev det så där med. Men kanske väntat i januari. Mycket rea på tråkiga vinterkläder.

Jag köpte mig en top och en vänska på H&M för 129:- och 199:- Känns helt ok samt en BH med brottarrygg, men det var inte det lättaste att hitta. Köpte en på lindex, men den var ju så klart för liten. Får byta den sen. Var på jakt efter en svart väska som inte bara hängs på ena axeln. Jag släpar ju med mig ett halvt hem i väskan känns det som...




Ursäkta dålig bild, men är tagen i halvmörk hall med mobilen.

Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

SVAR: På gekås i Ullared köpte jag dom ljusslingorna! : )

2011-01-26 @ 18:42:06
URL: http://lindablom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0