Ny energi!

I helgen så jobbade jag ju. Man kunde ju tro att man inte skulle hinna med att vila eller nått. Men så var det inte. Jag hade förberett allt till mamma så hon kunde fixa hästarna själv. Och om hon inte skulle kunna fixa det så skulle grannen kunna hjälpa henne. Det har varit fullt upp hela förra veckan och jag kände att jag behövde få komma hem och bara vara. Ladda batterierna. I lördags läste jag ut en bok som jag hållit på med i 4-5 månader. Eller egentligen inte. När jag väl läser så läser jag mycket. Men jag har lixom inte fått ro att lägga mig ner och läsa den. Men nu är den färdigläst!

I dag var jag fulltankad igen. Fixade stallet i en rasande fart, bytte en packning till ena vattenkranen i stallet. Han med att röja av hemma, städa badrummet, damsuga och torka golven. Diska undan och torka bänkar. Gå ner på stan och fixa ögonbryna, köpa klädvårdsrullar och fudge till J. Jag känner mig som superwoman!




Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Kör inte slut på dig själv bara!

2011-01-24 @ 17:16:11
URL: http://irenev.blogg.se/
Postat av: carro

Härligt!!!! Skönt att fylla på med lite energi :)

2011-01-25 @ 00:02:01
URL: http://carrostankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0