Partaj

I går var det som sagt 30 års firande av Tobbe! Det var en himla trevlig fest och den kom i gång ordentligt lite senare på kvällen! Det var dans framför Wii spelet, man har fjärrkontrollen i handen och sen skulle man härma rörelserna. Jag provade och det var inte lätt! Svårare än vad det ser ut i alla fall. Men det kan ju också ha att göra med att jag är ungefär lika smidig som ett kylskåp!

Vi satt länge och pratade, ända fram till småtimmarna. Helt plötsligt var klockan tre och vi ringde efter en taxi. Somnade kanske vid 4-4:30 tiden. 9:15 ringde klockan. Stalltjänst! Även fast jag har det trevligt nätterna i ända så ska ju fortfarande hästarna skötas.

Hemma igen så somnade jag, tog en powernap på två timmar, välbehövligt!

Kameran var mad, fast den användes inte så flitigt. Men en bild blev det på mig, Simone och Johanna i alla fall. Det var jättekul att träffa Johanna, och magen växer för varje gång. Vi bestämde att vi skulle ha spelkväll hos Johanna, förhoppningsvis nästa helg. Men bebis i magen kan komma när som helst :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

måste få den där bilden. va ju bara 48 timmar senare jag låg där o pressa =).

2011-01-15 @ 15:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0