Den perfekta lådan...

Har jag äntligen hittat! Till måtten i alla fall ;) Nä, men jag tycker den är jättefin!

Har en sån där IKEA hatthylla som många har, med fyra fack. Den hyllan är ju endast 20 cm djup och jag vill ställa någon fin korg/låda på. Det har inte varit det lättaste att hitta kan jag säga. Men i går var jag inne på confetti en snabbis när jag ändå skulle fixa några andra saker på stan, innan jag skulle i väg ut till stallet. Sprang på skolådan, och den fick följa med hem :)

Hatthyllan och skohyllan ska målas vita, och vi har en väldigt ljus hall, så jag tror det blir toppen :)



I går efter jobbet när jag stressat net till stan för att fixa lite så åkte jag ut till stallet. Hade lite saker och fixa med där. Vad skönt det är att åka ut efter jobbet och slippa stressa, stressa med att man måste vara hemma innan en viss tid, för att komma i tid till jobbet. I love it, plus att det var en väldigt fin kväll i går också, det känns som att det regnat de senaste veckorna bara.

Kommentarer
Postat av: Shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nellys nästa klänningdesigner, rösta 5 stjärnigt på min klänning.



http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=1JReXo92UCLofpPsLUkcEGwhIkKN3hhqryKCbG4vICZlrmT254T8#Gallery



Tryck på femte stjärnan, skriv in koden & klicka på "rösta här"...Är otroligt tacksam! ^^

2011-06-29 @ 13:23:49
URL: http://shikos.blogg.se/
Postat av: Matilda

Kolla gärna in min blogg! :)

www.matildas.blogg.se

2011-06-29 @ 20:00:19
URL: http://matildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0