Firande

Denna helg har verkligen gått i firandets tecken!

I går firade vi lilla kusinen Theresia som tog studenten. Det var strålande som och varmt!


Bild på fröken som tagit studenten, det är jag som har fotat, blev faktiskt riktigt nöjd med bilden!

Och i dag har vi varit i väg och firat pappa och hans sambo som fyller år! Det var jättetrevligt, synd att vädert inte var så fint, regn åska och blixtrar... Men vi hoppas på bättre väder nästa gång! Det blev jätteglada över presenten i alla fall, en resa till USA, San Diego och massa dollar!

En bild på mig från i dag, det är Elin som har fotat!



Är sjukt nöjd med både klänning och skorna! Skorna hade jag på mig i går, hela dagen, från 8 på morgonen till 22 på kvällen, 14 timmar i ett pat 10 cm höga klackar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0