Klänning


Denna klänning klickade jag hem från H&M, den kom i förra veckan, och herre vad stor den var! Tog den storlek som jag alltid tagit, och den var sjukt stor. Jag som var orolig att den skulle vara för liten.


Blir att skicka tillbaka och byta till en stl mindre. Hoppas att den passar, tänkte ha klänningen på pappas 60 års kalas, tillsammans med de bruna skorna, tror det blir fin fint!


Annars så rullar allt på i full fart. Ett föl har det fötts än så länge, en brun liten hingst, han är så söt så!

Jag har fått i uppdgrag av vår styrelse att sammanställa en hingstkatalog, vilket är både roligt och lärorikt, men jösses vilken tid det tar! Det är runt 300 hingstar som ska presenteras med bild och stamtavla på ett A4 papper.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0