"Vänta aldrig något gott väder förrän korsmässelkölden har kommit ner"

Nu är vi inne i soliga fina maj! Men inte i dag, det regnar och snöar utanför fönstret. Den 3 maj säger bondepraktikan "Vänta aldrig något gott väder förrän korsmässelkölden har kommit ner".

Förra veckan var det fullt upp med utbildning i Stockholm, tåget gick 07:15 och jag var hemma runt 18:30. Fy fasen rent ut sagt, det här med att pendla är inte min grej. Utbildningen var i alla fall bra, och jag fick en uppdatering, vilket man aldrig kan få för mycket av :)

De bruna skorna klickade jag hem, jättesnygga på!

Jag har tappat lite intresse för att blogga och att läsa bloggar. Det har varit så fint väder för det första, så det sista man vill göra är att sitta vid datorn. Och sen har jag ingen lust.

Det har hunnit bli valborg också, Kungens födelsedag. Jag och J hade en trevlig kväll hemma, med film och lite quiz. Läste i SN att några tände på brasan redan dagen innan. Onödigt! Hoppas ni hade en trevlig valborg.


Kommentarer
Postat av: Kitty

Riktigt snygga skor, både de bruna och svarta:)

2011-05-04 @ 10:44:37
URL: http://elinhellokitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0