Nu är du min!!

Denna skönhet har äntligen blivit min! Jag har spanat på både Michael Kors och Marc Jacobs och valet föll på denna vackra skapelse ;) Att det blev en klocka i guld beror helt enkelt på att mina övriga smycken är i guld. Alla mina ringar och halsband, så då fick det bli en guldklocka också :)
 

Bild från google.se
 
Lite hårolja fick också följa med hem från USA. Johanna fick moroccanoil i sin Glossybox, hon använder en annan olja så jag fick och prova och jag gillade den verkligen! Så min snälla svärmor köpte med sig både klockan och oljan från USA :)
 

Bild från google.se

Kommentarer
Postat av: simone

Mycket fin klocka vännen <3

Svar: Tack! <3
thiffy.blogg.se

2012-08-17 @ 18:44:57
URL: http://simonesnya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0