Snart frisk...

Phu, vilken jäkla pärs! Förra söndagen så började jag bli riktigt dålig. J hade insjuknat redan på fredagen... På måndagen kände jag mig lite bättre, och tänkte att jag kanske slipper undan, men inte då. Jag blev bara sämre och sämre... Tisdagen och onsdagen var de sämsta dagarna. Jättehög feber och sov bort båsda dagarna. På onsdagsmorgonen skulle jag ut och hämta lite nyponsoppa, allt blev sudduigt och jag höll på att svimma. Förfodligen en febertopp eller nått. Jag fick ligga en stund på köksgolvet innan jag kunde ta mig tillbaka till sängen igen. Men, på torsdagskvällen började det äntligen att vända! Då kom lite sug på mat och även lite ny energi också. Jag var hemma från jobbet i fyra dagar. Jag hade nog inte ens fyra sjukdagar förra året. Fan, jag hatar när jag måste vara hemma för att jag är sjuk. I fredags var jag ledig, och det var skönt att vila fast man började bli frisk igen. Tog en promenad med Simone och det var så skönt att få komma ut igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0