Sängbygge och bränna på ryggen

Som rukbriken antyder så har jag varit hos pappa och hälsat på. Jag köpte en säng av min morbror för ca 2 år sedan och den håller jag och pappa på att bygga om så den ska passa min och J's säng. Det kommer bli bra när det är färdigt tror jag :) Kolmården bjöd på sol från en klarblå himmel, vilket så klart resultareade i en tjusig bränna på ryggen. Fula ränder som jag hoppas kunna sola bort vid tillfälle.
 
Vi höll på hela dagen i går, så nu är det inte mycket kvar. Lite småfix innan det är dags att måla, ska bli så kul att se resultatet! Det var två tillhörande sängbord också, tyvärr så var de för låga, och pappa trodde inte de skulle bli bra om vi byggde om dem och hjöde på benen. Men man vet aldrig när man behöver två små avlastningsbord, så jag slipade av dem och målade om de också. De torkade ju på ett litet kick ute i solen!
 
Dagen avslutades på soldäck med grillad kyckling och en super god sås med sallad! Lite glass med bär till efterrätt slank visst ner också! Gud vad jag älskar havet! Det luktar gott och är så fridfullt på något sätt.
 
Detta får sammanfatta gårdagen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0