Yankee Candle

Jag har sett dem och hört talas om dem.

Nu har jag äntligen klickat hem lite ljusprover för att se vad jag tycker om dem, bland annat den som är på bilden nedan, Wedding Day. Jag tog lite olika dofter under familjen "fräsch". Jag gillar inte när det luktar för starkt av olika dofter, så jag hoppas att jag ska gilla dem.

I webbshoppen fanns det även rums sprayer. Jag var på en avelsmiddag för ett tag sedan på en tjusig herrgård. På den gästtoaletten så fanns det lavender spray på toan, hur frächt som helst när man får gäster, så jag klickade hem en spray, hoppa den doftar gott.

I webbshoppen hade de dessutom fraktfritt i dag tror jag, för det blev 0:- i frakt, tummen upp för det!

Klicka in på www.yankeecandle.se och beställ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0