Det regnar...

Det vräker ner regn utanför fönstret, precis som färra året. Den 16 juni fyller pappa år. Vi ska ner och hälsa på och fira om en liten stund.

Dagarna rullar på med jobb, skötsel av hästar och pyssel hemma.

Jag skulle kunna ta ett inlägg och sammanfatta, men det blir så tråkigt, så jag börjar från i dag i stället.

I morgon åker svärisarna till USA i 10 veckor! Avundsjuk? Jag? Inte alls.... ;)

Jag och några vänner var på Tres Tapas i Nyköping och firade Tessan som fyllde år. Mycket trevlig och jättegod mat! Blev proppmätt.

I går höll jag och mamma på i stallet hela dagen. Hästar som skulle körar hit och dit och upp och ner. Men nu är nästan alla på rätt plats. Några vändor han vi inte med, men får ta det så snart som möjligt.

Angel och PussPuss går fritt i trädgården just nu. Jag satt på trappen och väntade på att mamma skulle göra sig i ordning så vi kunde åka. Då klev Angel upp på trappen och var väldigt gossugen. Hon är så fin den hästen ♥ Dagen hon föddes, då vräkte regnet ner. Hon födes en månad för tidigt och jag blev helt paff när jag kom ner till hagen och hittade henne. Fick bära hem henne och börja toka med handukar. Nu är hon en stor tjej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0