DLX = Det lilla extra

På mitt jobb jobbar vi mycket med wow kunder. Vi vill överträffa kundens förväntningar och om det blir fel vill vi rätta till det givetvis.
 
Ni kommer i håg, jag bloggade om top coat och base coat lacken från OPI lite längre ner, jag hittade en sida på nätet som sålde till til ett bra pris. Jag klickade hem och väntade ivrigt på posten att de skulle komma. Inga lack kom och jag började känna mig lurad. Jag har ju läst om diverse nätbedrägerier och så vidare. Jag har haft mejlkontakt med företaget som säger att paketet har gått i väg, men det har inte landat i min brevlåda :( Vad gör de? Jo allt för att hjälpa! De skickar mina varor igen till mig och i dag så kom de! Jag förstår att de inte kan råda över posten, och jag tror verkligen att de har sickat paketet men någotning har hänt på vägen via posten för i min brevlåda har de inte kommit, men däremot det andra paktet. Det kom i dag, fullt med fina prover som lite "plåster på såren". Jag uppskattar det enormt! Jag blev som kund inte ifrågasatt om jag verkligen hade fått paketet utan de skickade glatt ett nytt till mig. Jag kommer verkligen att handla där fler gånger och kan även rekomendera dem vidare! Kika in och se i fall du kanske kan fynda :) Parfymeri L heter butiken.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0