Vardagslyx

Dagarna rinner på i en rasande fart, snart är september slut.
 
Mina dagar är för tillfället rätt trista... Jag jobbar och pluggar matte. Har prov på halva kursen i morgon. Ser fram emot till när den är slut. Inte för att det är tråkigt utan för att då är det jul!
 
Höjdpunkten nästa vecka är att min andra glossybox kommer. För några dagar sedan avslöjade de även att man i dag kunde få chansen att köpa en lite lyxigare box, tyvärr så var det en limited edition, så alla fick inte chansen, men jag hade tur för jag knep en låda. Så nästa vecka får jag TVÅ överraskningar, wohoo! Hoppas provet går bra så jag är extra värd dem :) Lägger upp bilder på innehållet när de kommer :)
 
 

Kommentarer
Postat av: DIYS

Åh, visst är det skönt med freeeedag? :D wop wop

2012-09-21 @ 10:34:12
URL: http://diys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0