långledigt!

Så skönt med lite ledighet :-) I fredag var det tävling i Norrköping, jag visade två grabbar, det gick jättebra, Ace blev Champion Hingst och Fixen blev Champion Minihingst och BIS :-)

I lördags så strosade jag och Jack lite på stan, han köpte en jacka och jag två blusar.

Vi tränar och försöker äta bra, så ingen påsk mat eller godis för vår del denna påsk inte.

Idag var vi på F11 flygmuseum på Skavsta och tittade, jag har aldrig varit där, så typiskt när man bor "för nära" det var kul att se alla gamla saker och flygplan.

Vi har också firat Elin som fyllt 30 år. Vi fick jättegod smörgåstårta och glass. Jag och Jack gick en extra lång runda när vi kom hem :-)


Snart väntar sängen, gick förbi sovrummet och jag älskar verkligen vår säng, snart är sänggaveln klar också :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0