Glossybox - April 2013

Jag har blivit lite slarvig med att visa upp mina glossyboxar. Jag ska abslout bli bättre på det. Detta var en av mina bästa boxar tycker jag- Hårinpackningen från Maria Nila är det bästa jag provat! Den ger verkligen volym som den lovar, även dagen efter, när jag sovit på mitt hår.
 
 
ÊTRE BELLECOLLAGEN & ALOE VERA HYDRO MASK
Strukturerande och fuktgivande collagen och Aloe Vera-mask. Förbättrar hudens elasticitet och ger optimal återfuktning. För en fräsch look och jämn hudton. Passar alla hudtyper då den återfuktar på djupet.
 
VICHY NORMADERM HYALUSPOT
Normaderm Hyaluspot från Vichy är en snabbverkande hudvård mot finnar, anpassad till alla hudtyper, även känslig hy, alla åldrar, både män och kvinnor. Effekterna är att finnens utveckling bromsas och synligheten reduceras på endast 24 timmar.
 
MARIA NILA STOCKHOLM PALETT COLOUR GUARD MASQUE
PALETT är en färgbevarande hårvårdsserie i fyra delar. Varje del består av ett schampo, ett balsam och en inpackning. Eftersom olika hårtyper kräver olika sorters behandling innehåller varje del i serien en speciell ingrediens som tillför unika egenskaper så att produkten ska passa just din hårtyp. 

- PURE VOLUME: En skonsam lättviktig behandling för fina, tunna hår som återfuktar, ger näring och ett silkesmjukt resultat utan att tynga ner. Pro-Vitamin B5 gör dina hårstrån tjockare vilket ger håret en mer samlad volym, spänst och lång hållbarhet. Pro-Vitamin B5 tillför även extra näring till håret så det ser friskare och glansigare ut. Dessutom förebygger PURE VOLUME uppkomsten av gråa hår och skyddar mot håravfall.

 

BALANCE ME SUPER TONING BODY WASH
En upplyftande body wash som har tagits fram för att förbättra hudtonen, mjukgöra och skapa bättre blodcirkulation/hudcirkulation tack vare en unik mix av naturligt aktiva ingredienser som du hittar i enbär, bergamott, pelargon och lavendel. Använd så ofta som du känner för det då den milda formulan rengör utan att tvätta bort de naturliga oljorna från huden.

 

TANCAN BRONZE SELF-TANNING SPRAY
TanCan Bronze – originalet sedan 2004, känd för att ge huden en effektfull och naturtrogen solbrun färg. Sprayen lägger sig som ett tunt lager över din hud och behöver inte gnidas in för hand. Produkten är brunfärgad (färgguide) för lättare applicering. Munstycket gör det möjligt att hålla flaskan i alla vinklar (360°), vilket underlättar sprayning av kroppens baksida. TanCan är en modern brun-utan-sol med djupverkande Erythrulose för en gyllenbrun solbränna, även berikad med Aloe Vera och Vitt te, utan tillsatser och parfym.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0