Nya byxor

I förra veckan skulle jag uträtta några ärenden på stan. Såg då att dessa byxor kommit in på Lindex. Har sett dem både på instagram och olika bloggar. Totally not my style. Men, jag har tyckt att de ser  sköna ut. Jag provade dem, och de var supersökna och var ändå helt ok på tycker jag. Jag hade de på mig i går och oj oj, var som att inte ha några byxor på sig öht. Inte för att jag gillar att springa runt näck, men de var sköna.
 
Jack kallar mig Dr. Alban här hemma :)
 
Bild från lindex.se
 
Appropå shopping så kom min bikini från H&M i dag, den var skitsnygg på och riktigt snygga färger. Nu köpte jag ju också överdelen i rätt storlek, så det ska bli skönt att börja använda den.

Kommentarer
Postat av: Kitty

Har också kollat in de byxorna :) snygga och ser sköna ut:)

2013-05-25 @ 22:43:31
URL: http://elinhellokitty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0