Long time no see...

Ja, jösses. Bloggandet under sommaren har helt enkelt inte prioriterats. Jag har varken haft tid eller lust, vilket är synd, för jag gilllar att skriva av mig ibland.
Jag gillar att bläddra tillbaka i arkivet och minnas tillbaka.
Min sommar har varit toppen, på alla sätt och vis. Jag och min älskade sambo har varit till Tenerife tillsammans, vi har roadtrippat, ätit jättestora glassar, badad, myst och gjort så himla mycket roliga saker denna sommar.
Jobbmässigt har jag haft hur mycket som helst att göra, men det har varit så himla kul, utvecklande och så himla lärorikt! Jag älskar mitt jobb, och det bästa är att vill man utvecklas så går det!
Jag har under våren varit på en kurs som heter kommunikativ framgång, hur bra som helst. I förra veckan var jag på en två dagars kurs som heter, presentatiosteknik och retorik. Superlärorik. Jag blir så pepp när jag är på sånna där kurser och utbildningar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0