Dåligt med uppdateringar...

Jag har så sjukt mycket att göra så jag hinner inte med nått i stället känns det som...

Jag har i alla fall fullt upp med jobbet och jobbet i stallet.

I lördgas var vi bjudna på kräftskiva med Jacks familj och släkt, var supertrevligt och supermysigt! Ska kolla med Nina och jag kan få sno några bilder av henne, för jag, min klant, glömde kameran hemma!

Jag har roat mig med att beställa hem lite bilder från nätet. Lite nördig som jag är, så har jag kollat på forum och lyssnat på lite fotoproffs och www.crimson.se är tydligen den bästa sidan att beställa bilder i från! Och jag kan inte annat än hålla med! Jag satt och lekte lite i fredags kväll, jag gjorde bara några provbilder för att se hur resultatet blev! Jag blev mäkta förvånad när det första brevet landade i brevlådan i dag, måndag! Hallå, kom de över personligen eller? Jag beställde i alla fall två förstoringar i A5 som jag ska ha till min kalender som jag köpte i förra veckan. Köpte en på Åhlens som det var två fotofickor i. Ska ta bild och visa för jag blev jättenöjd, men min kamerasladd är hos mamma. Och jag är supernöjd i alla fall med de bilderna. 8 kr styck kostade förstoringen. Sen provade jag att tycka upp posters, jag klickade hem en förstoring på 50*70 cm som kostade 90 kr. Shit, jag har nog inte försått hur stor en sådan bild är ännu... Sen blev det lite blandade förstoringar på 30*40 som kostade 25 kr st. Helt ok, jag valde matta bilder, får jag vill inte att det ska blänka så mycket när man drar upp dem i storlek, ska bli intressant att se resultatet sedan! Fram till i dag har de dessutom 15% rabatt!

Annars då? Jobbar fram tills på onsdag, sen är jag ledig i fem dagar. Ska i väg på hingstpremiering i Köping i helgen, och ev åker jag ner och tittar i Värnamo också, men det har jag inte bestämt mig för ännu.

Märks att hösen har kommit, det är mycket kyrligare i luften nu också. Jag körde en sväng med Felix i dag också, på stubbåkern, och då är det verkligen höst! Men väldigt mysigt med, med den friska luften och de mustiga färgerna ute!

Nehe, om man kanske skulle ta å jobba färdigt och sen hem och äta lite. Blev lite sen i stallet i dag så min lunch bestod av en macka här på jobbet. Inte mycket att hänga i granden direkt!


Kommentarer
Postat av: simone

GDu får visa mig bilderna sen=)

2009-08-31 @ 21:09:08
URL: http://simonesnya.blogg.se/
Postat av: simone

Du får visa mig bilderna sen=)

2009-08-31 @ 21:09:32
URL: http://simonesnya.blogg.se/
Postat av: Lilla jag

Den sidan ska jag kolla in!

2009-09-01 @ 00:27:59
URL: http://irenev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0