Riktigt länge sen nu

Som jag hade tid med att blogga... Hela förra veckan så hade jag semester i från jobbet. Det innebar inte riktig en lathetsvecka... Jag hade två viktiga tävlingar i helgen som var, så det var mycket jobb och förberedelser.  På tävlingen i lördags kunde det väl knappast gå bättre! Fem ponnyer hade jag med mig, alla vann sina klasser och två av dem blev Champion och lilla Proud Design blev Best In Show! Kanon dag med andra ord!

När jag kom hem från tävlingen på lördagen vid 20 tiden var det bara att börja bada två hingstar till mönstringen på söndagen och börja mocka ut transporten och packa om bilen. Jag var ganska snabb vill jag säga. Kl. 00:30 låg jag i sängen och sov. Men kl. 06:00 ringde klockan igen. I väg och mönstra tre hingstar. Det gick också superkanon!! Hemma något tidigare i söndags men helt slut, både fysiskt och psykist :)

I dag är det lite ledigt i från stallet, det vräker ju ner regn. Ska nog bara ta det lugnt i dag, ska på massage kl 13, det ska bli så skönt! Var tillbaka på jobbet i går också, på riktigt. Nu är det inte några mer långledigheter inte.

Ska nog ta ock läsa ut min bok i dag med, så jag kan lämna tillbaka dem som jag fick låna av snälla Fanny!

Kanske ta en sväng ner på stan och spana in Cubus som öppnade i går, Simone kvallrade att det har 25% rabatt på allt till sista augusti.


Kommentarer
Postat av: fanny

Thihii ingen bråska. =) Simone har din burk hos sig sen så du vet. =) Kram

2009-08-26 @ 21:11:25
URL: http://float.blogg.se/
Postat av: simone

HIHHI Japp klart du måste in där jag shoppade två dagar i rad där. Du är så duktig med hästarna gumman. Måste ses snart igen=).kram

2009-08-27 @ 08:56:40
URL: http://simonesnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0