Fyllekärringar & tvestjärtar

Vilken dag!

Först möta med jobbet klockan 10. Gick helt smärtfritt och vi var klara till lunch. Tar cykeln och hojjar ner till stan, Hemtex har 50% på nästan allt. Köpte änltigen de köksgardinerna som jag kikat på varje gånge jag varit inne, men varit för snål för att köpa. Hitta två tabletter som fick följa med hem också. På väg ut möter jag en arbetskollega och pratar lite innan jag cyklar hemmåt. morrar lite över att det är så trångt, måste man seriöst parkera sin cykel 5 cm i från den som står bredvid? I alla fll så kom jag ut från cykel snåret och ska precis trampa i väg, när en fyllekärring med rullator utbrister "Du är också med i ett gäng, jävla snorungar" och tar upp sin rullator och kastar ner den igen. Folk runt om kring försöker lugna ner tanten. Suck. Jag cyklar hem.

Vi hade som sagt möte i dag, och skålen med frukt som blev över fick min grupp till kvällsfikat. Jättefin med alla möjliga frukter. Jag tar en persika, har halvt ätit upp persikan, och står vid kaffeautomaten med Jens och Sara. När jag har persikan i munnen ser jag i ögonvrån två tentakler sticka upp. Fy fasen, vad rödd jag blev. Min reaktion blir att jag kastar persikan på stackars Sara, den hamnar på golvet och ut hasar sig en tvestjärt som störtat. Fy fan vad äckligt!! Jag ska aldrig mer äta persikor. Möjligtvis på burk.

Hoppas ni haft en bra dag, min var ganska händelserik!


Kommentarer
Postat av: Simone

Fy fan så äcklig. Blllläää

2009-06-16 @ 20:23:03
URL: http://simonesnya.blogg.se/
Postat av: Lilla jag

Blääääää

2009-06-16 @ 23:09:41
URL: http://irenev.blogg.se/
Postat av: Kitty

Tack!



Trevlig midsommar!

2009-06-18 @ 12:41:54
URL: http://elinhellokitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0