Hemma och fullt upp!

Resan till London kommer jag berätta mer om i ett annat inlägg när jag har mer tid, och visa bilder på London och på vad jag shoppade!

Just nu jobbar jag för fullt med att komma i kapp vardagen, man kan inte tro att det händer så mycket på fyra dagar. Men det gör det. Både på jobbet och med hästarna. På tävlingen i London fotade jag över 800 bilder som jag redigerat och publicerat på min hemsida. Phu, vad tid det tar!! Mycket mer tid än vad man tror!

På mina lugna stunder på jobbet läster jag i kapp en del bloggar. Jag vet, fy skäms på mig. Men jag gör det när alla mina andra saker är gjorda först. Så det så!

Jag har förstått att Blondinbellas bok har släppts. Har läst en del recensioner angående boken och det verkar ju fått rätt bra... Jag vet inte om jag direkt behöver en "Egoboost" men det verkar ju vara en "må bra bok" om inte annat, och det skadar väl alrdig att ha en sådan? Tål att tänkas på, kanske finns den i bokyllan. Vad tror ni? Kommer ni att köpa den?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0