Trötter

Phew! Denna helg har verkligen gått i ultraspeed! I lördags så ringde klockan tidigt, nästan lite mörkt ute faktiskt. Jag skulle ju i väg och tävla i Karlstad. Fy vad långt det var! Vägen mellan stallet och Örebro är ju världens sämsta! Små kringelkrok vägar hela tiden innan man kommer ut på E18. Ca 4 timmar tog resan dit. Väl där så gick det jättebra med hästarna, jag är så nöjd så :) Hemvägen var desto mindre rolig. Det var ap dåligt väder, regnet stod som spön i backen, det var många vägbyggen. Att köra i mörker, regn och blinkande lampor krävde fokus, så jag var helt slut. Jag ramlade innan för dörren vid 23 tiden, då var jag så trött, tog en dusch och somnade innan 23:30! Då är man trött! Tyvärr så missade jag Fannys 25 års kalas, och det grämer mig :( hade så himla gärna varit där och firat. Jag trodde att jag skulle vara hemma mycket tidigare, men tyvärr så det så med hästtävlingar i bland. Man vet nästan aldrig när man kommer hem.

Nu sitter jag på jobbet, men en inkommande huvudvärk. Suck. Undrar om jag håller på att sjukna? Huvudet har kännts tjockt hela dagen. snart får jag gå hem, och då blir det sängläge rätt omgående tror jag.



Så här rörigt ser det ut på min plats på jobbet. Suck, skulle behöva rensa på skrivbordet, men orka?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0