Min nya fina cykel!




Så här fin är min nya cykel! Insåg att jag inte ville lägga ca 4500:- på en ny cykel som säkert ändå blir stulen, med min tur. Så i dag har jag och babe tagit en lite roadtripp till Katrineholm och hämtat hem min nya fina cykel! Ska bara sänka sadeln lite, så jag når pedalerna :)

Var ledig i går, och tänkte ta lite sovmorgon till 8 eller 9, jo tjena jag tog sovmorgon till 12!!! Jag hatar när man sover bort hela dagen, helt plötsligt så blev jag superstressad fast jag inte direkt hade något inplanerat. Gick ner till H&M och köpte lite nya sommarkläder, köpte nästan inga förra året så nu behövdes det. Gillar när man får rätt många plagg för runt 400:- Det blev en tunn cardigan, en tubklänning och två linnen! Skulle beställa på nätet men där var ju allt slut. Kommer ni i håg den här klänningen som jag skrev om för ett tag sedan? I går när jag surfade runt på H&M sida så fanns den!! Jag klickade hem den direkt, hoppas verkligen att den passar, för den fanns nästan inte i några storlekar... De ska skicka den i nästa vecka, ska bli spännande att prova den!

I kväll ska vi på partaj, ett överraskningsparty, det ska bli jättekul!

Kommentarer
Postat av: Carro

Fiiiiiin cykel :)

2010-05-23 @ 09:19:35
URL: http://carrostankar.blogg.se/
Postat av: simone

Hade ni kul på kvällen?=)

2010-05-23 @ 16:17:26
URL: http://simonesnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0