Times flies...

Usch vad fort allt går! Hela förra veckan bara försvann, men det hör mina 6 dagarsveckor tycker jag...

Veckan innan det var det också full fart med 25 års kalas och dop, och jobb på det. Man hinner ju knappt med att sova ;)

Våren är äntligen här och jag hoppas att den har kommit för att stanna. Jag får så mycket energi av våren. Jag vill göra allt! Jag vill fota. Jag vill städa. Jag vill rensa. Jag vill göra om hemma. Jag vill ha en större TV. Jag vill få tid att fixa vår sängram. Jag vill byta ut fotona på min fotovägg. Jag vill till IKEA och köpa nya ramar och tv-bänk. Jag vill ha en ny matta i vardagsrummet. Jag vill ha ett nytt vitrinskåp, ett vitt sådant. Jag vill rensa i stallet.

Så. Energin är det inget fel på. Synd att jag inte var miljonär. Hade varit schysst.

Förra veckan fyllde farmor år. Vi hälsade på henne, jag, bror och Elin, och pussungen Rocky så klart. Farmor frågade extra om Rocky kom ♥ Kan tänka mig att det livar upp en del i en annars ganska lika vardag.

Här kommer två bilder från Rockys fina dop ♥





Rocky var glad under hela dopet. Prästen sa att det var ovanligt med så glada barn. 

Tack till bror och Elin för att vi fick komma och för att jag fick fota det hela ♥ 

På lördag blir det teater upp i Stockholm, vi gör det till en heldag med mycket goda vänner. Kommer bli hur kul som helst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0