Brunch på stan!

Träffade Simone i morse för en bruch på stan. Vi har ju inte kunnat gått något i veckan då vi båda har varit förkylda med lite feber. Han ju inte setts på länge, en en panini på Kumlins var trevligt i morse!

Vi babblade och pratade, man har mycket att ta igen när man inte setts på länge! :)

Vi skulle sen på stan en sväng, sör att se om Simone hittade en bra påskpressent till Thomas, men allt var ju stängt, utom Åhlens så det fick bli present där i från. Köpte en jag med, till J, men jag visar i morrn vad det var, han kanske läser här!

På storgatan var det folk i rörelse, det var utlänska gäster som sålde mat i alla dess former, ja inte alla då, med det lät bra när jag slrev det ;)


Fransk jätteost kunde man köpa!

Man kunde köpa spanks mat, fransk ost, och marmelader och dyligt. Vi köpte även godis, lite annorlunda och svindyrt!! 25:- hektot! :O Men det är ju bara påsk en gång om året, och vi var inte så speciellt sugna på godis nån av oss, så då tyckte jag att vi kunde köpa lite annorlunda godis! Olika tryfflar fanns det, jag köpte Jack Daniel's choklad bland annat, spännande!

Glad påsk kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0