GG

Har varit ledig i dag, skönt och väl behövligt! Vad har jag gjort då? Jo, vaknade till vid 7, är ju så van att gå upp då, men lyckades slumra om till 8.30 i stället, gick upp, röjde lite i hemmet, ät lite frukost.

Sen så gjorde jag äntligen klart en hemsida jag gjort åt ett stuteri. Jag hade gjort själva skalet, grundkoderna, vilket går ganska fort. Det som tar tid är ju att fixa varje pålles sida med bilder och dyligt...  Mellan 10-18 satt jag och jobbade, pillade, och fixade, självklart så gjorde jag ju lite fel med några rubriker, sparade de fel, så jag fick ju göra om några, men det var ganska snabbt fixat! Skönt att komma bocka av den från att göra listan! (man vill ju inte sitta inne sen i det fina vädret och fixa med sånt, så därför är jag tillräckligt skadeglad att vädret varit så pissigt på min lediga dag)

Så, efter det har jag mer än väl, förtjänat en lugn kväll, med Gossip Girl, jag älskar den serien!



Jag skulle inte tacka nej till ett hårsvall som Serena har!

Kommentarer
Postat av: simone

hon e skit snygg=)

2009-04-21 @ 23:01:15
URL: http://simonesnya.blogg.se/
Postat av: Kitty

Älskar också Gossip Girl.)

2009-04-22 @ 10:19:57
URL: http://elinhelllokitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0