Jag är ett perfekt offer

för telefon/abonemangsförsäljare. (vilket jäkla långt ord!) Jag är en ung tjej som får teckna ett abonemang.

Var jag än går, så lyckas de j*vlarna hitta mej. Jag verkligen hatar denna typ av försäljare. Och 3 standard fras är " Hej! Vad är din favoritfärg?" Fuck you säger jag!! Nä okej, jag kanske inte säger det muntligen, men jag skulle vilja. Men i stället säger jag, som den artiga tjej jag är, "Nej tack!" Fast jag tittar inte på dem! Sluta förfölja mej!! Jag vill inte ha nån jäkla 3 mobil, jag vill inte ha ert jäkla abonemang heller! Skulle jag vilja det, skulle jag söka upp er! 

Urk, jag är verkligen allergisk mot er människor, som springer efter mej för att sälja er mobil.  Urk! Ni ska veta hur min hjärna arbetar för fullt för att hitta andra vägar genom stan eller på väg ut från en mataffär, bara för att slippa er, era små kräk!

Ni borde ju utrotas!!

Kommentarer
Postat av: simone

HAHAH vilket inlägg Vadå HAT=)=)

SÅ fin bloggen blev=) va du kan=)=).

2009-04-22 @ 21:26:59
URL: http://simonesnya.blogg.se/
Postat av: Kitty

Åååå vad fin bloggen blev!

2009-04-23 @ 00:44:38
URL: http://elinhellokitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0