Mycket å göra och förklyd...

Phu, hela helgen har gåt i ett. Det har varit premiering med två av våra hingstar, så lördgaden ägnades åt att packa och göra allt klart inför söndagen. Det var strålande sol och jag kunde ha en t-shirt på mej!  Kl 3 på söndagsmorgonen så åkte jag ut till stallet och vi lastade grabbarna och åkte mot Grevagården, son ligger vid skövde. Ett par timmar senare så var vi framme. Det var mulet och kallt, och så blåste det lite, Burr. Det gick superbra på visningen! :)

Ett par timmar senare så åkte vi hem och jisses vad jag började bli trött och frusen, jag nästan kände hur en förkylning smög sig på. Jodå, i går när jag vaknade var hela näsan täppt och ont i halsen hade jag. Skit, Jag har fan inte tid att vara sjuk. Har miljoner saker att göra och som ska fixas...

Jag jobbar lite mer nu på jobbet, i och med att vi har så himla mycket att göra, så jag hinner mindre på dagarna, men jag ska inte klaga, alla har inte ett jobb att gå till i dagens läge. En annan rolig sak är att S på mitt jobb klämde ut en liten Jacob i söndags morde 5:30! Ska bli kul att se honom, när hon kommer och hälsar på! Nu i början vill nog den lilla familjen mest ta det lugnt och komma till rätta.

Nähe, nu ska jag jobba vidare, innan jag ska börja jobba... Skönt att jag är ledighela påsken i alla fall!

Solen skiner och det verkar vara fint väder ute!

Kommentarer
Postat av: simone

krya på dig nu gumman=) Vill inte att du ska vara sjuk ju, men det kanske är våran tur denna gången för jag är inte frisk heller=(. kram på dig<3

2009-04-07 @ 16:51:42
URL: http://simonessnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0