Nitar & Kärlek

I går efter avrapporteringsmötet, tog jag en sväng på stan för att uträtta några ärenden. Gick in en sväng på H&M, hittade en svart tröja, känner på mej att det kommer bli en favorit i sommar, stor i halsen och lite oversize med stor mudd i midjan, I love it. Sen köpte jag ett par vita jeans. Jag har vita byxor när jag tävlar, och brukar försöka hitta så billiga som möjligt. De blir skitiga och gå inte alltid att få rena, de jag har nu köpte jag för 89:- för ca fyra år sen, bra köp! Men, knappen har lossnat :( På de senaste tävlingarna har jag tagit ett snöre och knytit i hop jeansen. Så nu köpte jag ett billigt par på H&M, men som ändå satt helt ok. Det var 10% på H&M plus att jag hade ett presentkort på 100:-, så jag fick i princip brallorna! Bra köp!

Sen hälsade jag på hos Elins mamma på Confetti och köpte dessa bokstäver! Ska ha dem på min fotoväg, ska köpa en vit smal list på IKEA bara så jag ska ställa dem på!

En nit skärp inhandlades på Ginatricot, ska ha det till den vita klänningen.


Kommentarer
Postat av: simone

kuL=) dU HA SHOPPA NU IGEN=)=) vill med, men jobba ju alltid=(. Puss

2009-04-23 @ 15:59:02
URL: http://simonesnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0