Andra ljuset i advent, har vi nu tänt!



I går var jag och Jack samt hans mamma i Norrköping för lite jul shopping. Jag som skulle hitta ett par vinterskor till mej själv, springer över jordens snyggaste skor som jag trånat efter länge sen jag såg dem. Jag köper så klart partyskorna, och hittar inga vinterskor. Vad gör man?! Köpte en adventsljusstake också, den som vi har sedan innan är så stor, den tar så mycket plats på bordet. Känner att jag inte riktigt han med alla butiker som jag skulle vilja gått in i, så jag måste nog åka ner nån dag igen. Jack tycker ju att det är såååå kul att gå in i alla butiker. Eller inte.

Adventsljusstaken är inte riktigt färdigpyntad, ska ta hem lite mossa i morrn när jag är ute i stallet.

Annars så har vi njutit av den underbara julstämmning som råder. *ironi* Det har fallit snöblandat regnt från himlen i dag =/


Kommentarer
Postat av: fanny

visst är det. =)

2009-12-06 @ 17:40:23
URL: http://float.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0