04:49

Då väcks jag av ett jäkla liv!! Den är en där jäkla plogbilen som måste föra liv likt ett tredje världskrig nedanför. Och några minuter senare så väcks jag av att Jack telefon ringder, det är Tobbe som antagligen kollar så att Jack är vaken, de börjar ju att jobba 06:00. Suck. Ca ytterligare 10-20 minuter senare väcks jag av att katterna leker med någon boll, och rejsar fram och tillbaka in i sovrummet. Det var verkligen inte min morgon i morse.

Vid nio väcks jag av min klocka, plus att mamma ringer. Bara att masa sig upp och få i sig lite frukost. Har varit ute i stallet i dag. Kört både Harry & Bitchen. Jag bara måste lägga in en bild för jag tycker han har så fin hållning!



Har även varit fullt upp på jobbet, vilket är skönt, tiden går så mycket fortare då. Denna vecka så börjar vi vårt nya schema, vilket betyder att detta är min "lyx" vecka, jobbar tre dagar =D

Kommentarer
Postat av: simone

skönt med bara tre dagar=). haha inte kul när man blir väckt sådär på morgonen=(. Hörs imorgon puss

2009-02-23 @ 23:27:41
URL: http://simonesnya.blogg.se/
Postat av: Kitty

Fin bild:)

2009-02-24 @ 01:45:07
URL: http://elinhellokitty.blogg.se/
Postat av: sanne

Han ser verkligen fin ut framför vagnen !! kanske skulle skicka upp mina på inkörning hos digblink ha en bra vecka nu då ! kram sanne

2009-02-24 @ 15:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0