Dagen mitt i veckan.

Det är onsdag det.

Seg i dag me, var på jobbet i dag i alla fall. En sväng till stallet med, ska ju tävla i helgen igen, å pållarna behöver sin träning. Tre vändor i skogemn blev det, gick mellan 10-13:30!! Skulle vara kul å se på en stegräknare hur många steg man tar!

I går när jag var hemma och var allmänt seg , hade huvudvärk och inget gick på tv, så tog jag tag i min bok som jag fick sommaren 2007. Den har legat och mognat skulle jag vilja säga ;) Nä, men Jack är inne på sitsa boken. Det är "Män som hatar kvinnor" som jag syftar på. Jag har inte kommit så långt ännu, men jag gillar den, mycket. Det är många som pratar om den och jag har varit på väg länge att börja läsa, men nu så!


Kommentarer
Postat av: fanny

jag har stegräknare, skit kul att se hur mycket man går! =)

2009-02-12 @ 11:00:40
URL: http://float.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0