Massage dag

I dag har jag varit på massage för min rygg. Det gick jättebra och första gången som det inte gjorde så fruktansvärt ont. Jag hade dock två låsningar i svanken som tarr på bäckenet, men de har Bea knådat ut nu. Skönt!

Sen har jag varit och handlat. Svängde förbi Netto som öppnat här i stan, ingen höjdare. De är samma typ av butik som Lidl och jag gillar inte den typ av mat affär. Köpte en ask vindruvur och jordgubbar. Sen äkte jag till Cittygross i stället. Gillar den affären och kom ut 400:- fattigare. Men nu har vi mat ett tag framöver =)

H&M Home katalogen damp ner i brevlådan i dag. Ska ta och kika lite i den innan jag ska börja med maten, spaghetti med köttfärssås blir det i dag. Börjar jobba 16:30 i dag, skönt!

Ha en bra dag alla!

Kommentarer
Postat av: simone

jag tycker inte heller att netto är någon höjdare. Har så kul på jobbet idag=) kram

2009-02-25 @ 13:56:25
URL: http://simonesnya.blogg.se/
Postat av: Kitty

Den affären är lite skum, men billiga jordgubbar:)

2009-02-25 @ 19:04:16
URL: http://elinhellokitty.blogg.se/
Postat av: Angie

Tjena morrs! Jo här är jag, måste ju försöka att hålla alla uppdaterade när jag flyttat till Norr. Allt är bara fint, måste säga att jag inte saknar Nyköping speciellt mycket. Hej svejs så länge:).

2009-02-25 @ 20:17:02
Postat av: fanny

guu vad skönt med massage! =)

2009-02-26 @ 06:10:29
URL: http://float.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0