Ny kalender?

Sitter på jobbet och surfar runt, hittade en sida där man kan få designa sig egna kalender! Jag som är beroende av min, planerar mitt liv, mitt jobb och alla möten i den!

Kika in på  vulkan.se för att kolla du med! Nu är det ju lite trist att beställa en, vi är ju snart i mars månad, men kanske till nästa år? Kul i alla fall med lite personligt =)

I dag när jag var ute i stallet så var det grått och trist, men när jag åkte hem så kom solen fram, det är väl typiskt?

I dag börjadejag jobba kl 15, var på möte. Jobbar till 21. Ska jobba lite med mina hemsidor när jag kommer hem. Inget socialt liv här inte ;)

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Jag har köpt min almanacka på personligalmanacka.se

Har gjort det 2 år i rad, är super nöjd!

2009-02-27 @ 00:01:22
URL: http://irenev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0