Sjuk & tävling...

Ghaaa! Hela helgen har gått i ett!

I lördagss å var det putsa och packa som gällde, kom hem vid 18 tiden från stallet, då var allt klart. Skönt, hatar att packa på morgonen, tänk om man glömmer nått!

Vid 19 tiden var vi bjudna på mat hemma hos Jacks mamma & pappa. Västerbottenost paj med sallad. Jättegott! Hem vid ca 23 tiden, jag skulle ju upp kl 6 på söndagen...

Var i stallet ca 6:30 på söndagen. Putsade det sista och lastade och åkte. Det började att snö regna, och när vi kom till Björkvik så var det snö! Jättemycket snö och ingen snöröjning kl 9 på morgonen! Det är ju inte klokt! Det var mellan 1-2 dm snö på alla vägar fram till Köping. Fy fasen vad otäckt det är att åka i sådan modd, man tror ju att de ska ha plogat runt lunchtid i alla fall! Några andra kompisar åkte på E18 mellan Sthlm och Oslo, den var inte heller plogad, en två filig motorväg?!

Jaja, tävlingen gick bra i alla fall, alla tre fick en guldmedalj och uppförde sig bra!


Man får blå/gul rosett när man erhåller en guldmedalj!

I går så vaknade jag upp med världens huvudvärk och illamående. Var helt yr hela dagen känndes det som. Var hemma från jobbet, tog några alvedon och sov till 18. Sen ringde Johanna och hon kom över vid 20 tiden. Hon kom med vitamin drycker och frukt, massor av frukt! Så jag tryckte i mig lite mat och frukt i går kväll. Illa måendet har i alla fall gått över. I dag har jag ont i halsen och huvuder värker...

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Grattis till de fina priserna!

2009-02-10 @ 11:42:32
URL: http://irenev.blogg.se/
Postat av: simone

kul med lite fina priser gumman. kya på dig nu så vi kan ses snart igen=) puss

2009-02-10 @ 20:20:37
URL: http://simonesnya.blogg.se/
Postat av: Kitty

Grattis!



Krya på dig!

2009-02-10 @ 23:27:16
URL: http://elinhellokitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0