Snabb eller idealmakaroner?

Förut har jag varit en snabbmakaronie tjej, men nu har jag övergått till idealmakaroner. Jag måste nog vara sveriges främsta expert när det gäller kungsörnens makaroner, för de är nästan det enda jag äter. Jag gillar inte att laga mat som tar tid. När jag är hungrig, är jag hungrig NU. Jag är ingen finlirare i köket som gillar att fixa och pyssla med mat. Jag fixar och trixar gärna med pyssel, så som inredning.

Här hemma, när vi ska äta något finare är makaroner eller nudlar är det Jack som lagar. Han gillar mer att stå och fixa till kött och ha kolla på grejjerna i ugnen.

Snart så ska vi i väg och fira Sigge som fyller 1 år. Han fyllde i går, men ska ha sitt kalas i dag!


En tårta till Sigge!

Kika in på www.gunillawall.se och besök hennes hemsida, det är hon som gjort denna tårna, man blir helt målös, de är ju helt otroliga en del tårtor!!

Kommentarer
Postat av: Kitty

Fin tårta!

Synd att jag missar hans kalas. Men så är det ju när man jobbar skift...

Hoppas ni får kul, ät lite tårta från mig med:)

2009-02-01 @ 16:12:03
URL: http://elinhellokitty.blogg.se/
Postat av: simone

cool tårta verkligen=) men Johannas muffins idag, super fina och goda=). du ska får allt kort sen med=) bloggen blev super fin ju=) kram

2009-02-01 @ 18:50:37
URL: http://simonesnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0