Utmanad!

Jag har blivit utmanad av Jänet!!

Regler: Gå in i mappen där dina bilder ligger, gå sedan till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen, släng upp bilden på bloggen och skriv något om den, utmana sex andra personer och länka till dem.

Bild nr 6 i mapp sex är:



Bilden förställer mej hemma hos Johanna & Stefan. De hade inflyttningsfest med rock tema... Vet inte om jag var så vidare rockig direkt... Det var den 12 maj 2007 (jag & datum...) i alla fall så var det eurovision på tv då.

Jag utmanar:
Elin, Simone, Fanny, Johanna, Irene & Lotta

I dag har jag haft huvudvärkt hela dagen och frusigt, not kul...

Var i stallet och myste med hästarna, satt en stund i hingstarnas hage och då kom min lilla Tromb fram och var jättemysig och ville bli kliad och gosa. Han har varit lite reserverad innan, men alltid snäll. Känns så underbart skönt när någon kommer fram och snosar en i nacken och vill bli kilad =)


Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Mysigt med hästarna!

Jag har redan blivit utmanad en gång, bidraget ligger på bloggen o är ganska pinsamt!

2009-02-04 @ 23:09:55
URL: http://irenev.blogg.se/
Postat av: simone

vad ska jag göra? i den mappen finns det tyvär inget kort på mig! Måste det vara ett kort på mig? roligt ju hahaha kram=)

2009-02-04 @ 23:46:36
URL: http://simonesnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0