Bio igen!

Man skulle kunna tro att vi har klipp-kort på bion, men det har vi inte. De är väldigt sällan vi går på bio, och nu blev det två gånger samma vecka!

I onsdags susade, Jag, Jack, Tobbe, Linus & Adde ner till Norrköping för att titta på "Yes Man". I kväll ska jag & Jack åka ner till Norrköing med hans föräldrar och gå på bio och äta en bit mat innan. Trevligt trevligt!

I dag köpte jag presenten till Sigge, hoppas att han blir nöjd! =)

Sprang in på en annan butik som låg bredvid, och där hittar jag en muffins plåt för bara 55 kr!! Perfekt till alla mina framtida muffins och cupcakes som jag ska baka! Är jättesugen på mototstårta också!



I går åt vi min favoritmat igen! Vet inte varför jag har blivit så förtjust i wokade grönsaker med nudlar? Har inte tillhört favvis maten innan...


My favorite!


Findus är lite knasig i bland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0