Bion ja...

I går åkte vi som sagt ner till Norrköping för att äta god mat och sen se Valkyria.



Vi åt på St. Gorge som ligger ganska nära bion. Deras förrätt, vitlöksbrödet är bland det godaste jag ätit! Till huvudrätt åt både jag och Jack fläskfilé med grönsaker och pommes. Det var jättegott!



Filmen var helt ok. Men kansken ingen film att se på Bio... Jag hade lika gärna sett den i någon dokumentär kanal på tv. Men den var ju välspelad och lite spännande. Vi hade ju bokat platser, vi satt längst bak nästan i mitten. 30 sekunder in i filmen börjar en vuxen karl kräkas rakt ut som ett barn. Han satt bara två platser från mej. Tre gånger kräktes han rakt ut på golvet. Känner man inte att man är på väg att må dåligt? Man har ju hört om att folk blivi sjuka från 0-100 men går det verkligen så fort? Som tur var så var det inte fullt, så halva den bakre raden fick flytta nästan längst fram. Vi hade lite tur, det fanns platser i mitten, så vi satte oss där i stället. Jag är skit nojjig på sånna saker så jag slängde mitt snacks och godis jag hade köpt. Tappade godislusten helt...

Kommentarer
Postat av: Kitty

Fy vad äckligt! men synd om gubben..



Tack för hjälpen med Tindra i går:)

2009-02-01 @ 01:17:21
URL: http://elinhellokitty.blogg.se/
Postat av: Kitty

Fin din nya design är!

2009-02-01 @ 01:18:33
URL: http://elinhellokitty.blogg.se/
Postat av: MizthaNguyen (v.

Kommentera gärna min egen låt på senaste inlägget & och min dansvideo :)

2009-02-01 @ 17:40:34
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0