Give me a break!

Jag orkar inte mer nu.

Nu har jag varit sjuk i över 2 jävla veckor... I går var den värsta dagen på länge, så fruktansvärt ont i halsen, i örat och i höger sida på nacken. Blä och fy fasen. Jag har knaprat ipren, halstabletter och läckerol. Inget hjälper. Min västa är som ett vandrande apotek. Jag har nästan allt där i känns det som...

I går åkte jag och K ner till skara och lämnade min bästaste Kitty till sin blivande kavaljer, så förhoppningsvis så blir det en fölis nästa år :) Det var långt att åka, nästan 4 timmar med trailern efter. En lång dag med andra ord. När vi kom hem till tallet igen hade Rebecka och hennes mamma kommit upp från skåne och hälsat på. Med sig hade hon Kameleon och sina två damer som ska gå här i sommar, och förhoppningsvis så får hon föl nästa sommar med.

När jag kom hem så powernapade jag i en timme. Vi och några stycken har pratat om att se Terminator på bio. Och jag har (såklart!) inte sett de andra filmerna. Så i veckan har jag och Jack kollat på första, andra och tredje filmerna. Vi, Linus och Johanna (Jacks syster) Åkte upp i Linus nyinköpta BMW som han hämtade i går. Om man lägger i hop milantalen som han och jag körde i går blir det tillsammans över 150 mil! I alla fall, så åkte vi till Heron och såg på filmen. Den var väl helt ok, fast kanske lite för mycket krig för min smak. En mörk film skulle jag nog säga att det var.

Jaja, nästa gång är det Transformers som vi ska se, sen har vi ju Ace Age i 3D och Harry Potter. Många bra filmer att se fram emot med andra ord!

I dag är det en riktig slappar dag. Vi ska i väg och rösta, sen ska jag bara ligga på soffan och tycka synd om mig själv. Ska försöka boka en tid på vårdcentralen så de får kika i mitt onda öra. Suck.

Hoppas att ni andra har haft en bra helg!

Kommentarer
Postat av: fanny

tack ja jag tror och hoppas att dena här helgen vart en liten vändning då vissa saker antagligen ordnat upp sig. =) Krya på dig tjejen, inte kul att va sjuk!! =(

2009-06-07 @ 17:14:44
URL: http://float.blogg.se/
Postat av: simone

hej gumman=). du får ringa imorgon och berätta hur du mår. krya på dig. kanske kan hitta på något. är ledig då=).kram

2009-06-07 @ 19:51:12
URL: http://simonesnya.blogg.se/
Postat av: jänet

krya på dig gumman! kram!

2009-06-07 @ 23:35:55
URL: http://aboutjeanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0