Helgen är över...

Men jag deppar inte för det. Har jobbat hela helgen, sjukt segt när det är strålande sol och varmt ute...

I fredags var jag i alla fall ledig :) Passade på att åka ner till pappa och hälsa på lite, och ligga på bryggan med en ljudbok. Fy vad skönt det var, men shit var röd och bränd jag är nu. Mina ben och mage ser inte så mycket sol, se jag har grisrosa lår, rumpa och mage, tjusigt värre... I stallet har jag alltid långbrallor på mig. Skulle inte få för mig att gå ut i högt gräs, med ett par shorts, kan ju ligga en äcklig orm där och lura! Men i alla fall, så låg jag på bryggan, Cilla & Tessan hade varit i Norrköping och shoppat lite, de svängde förbi ett par timmar innan de var tvugna att åka hem. Ska passa på att åka ner till pappa fler gånger i sommar, och bara slappa :)


Pappa & hans sambos hus som de håller på att bygga


Utsikten


Verandan

I lördags så var jag bjuden på tjejkväll hos Fanny :) Super trevligt och många trevliga, roliga brudar! Själv tog jag det lite lugnt, skulle ju jobba dagen efter... Var hemma runt 23 tiden. Jag, Jack och Mattias kollade på Adam & Eva filmen, ni vet, från den där serien, med barnen. Nostalgik!


Jag


Min outfit

Fler bilder finns på Facebook, klicka
här för att komma dit :)

Eftersom att jag inte mått så bra under gårdagen så tog jag det ganska lugnt med alkohol intaget också, drack typ bara två cider innan jag cyklade hem. I morse hade jag ingen lust att laga någon matlåda, så jag tänkte svänga förbi statoil på vägen till jobbet, för att köpa mig en sallad. Sagt och gjort, jag tar bilen och rullar i väg. Där står farbror blå och tar in alla för blåskontroll. Fan, vad nervös jag blev, jag har aldrig blåst i hela mitt liv.  En vänlig tjej polis kom fram, kollade på körkortet, och jag fick blåsa, sen gick hon runt och kollade lite på bilen. Då slog det mig att jag ju faktiskt drukit två cider kvällen innan. Jäkla skit, de hade jag helt glömt bort!! Fan vad pisamt! Men hon kom tillbaka och allt var bra sa hon, jag fick se att det stod negativt på den där blås dosan. Phu, vad förbannad jag hade blivit på mig själv om det hade visat positivt. Så jäkla klantigt i så fall. Jag cyklar ju nästan alltid till jobbet när vädret tillåter...

Nehe, om man kanske skulle ta och lägga sig, är ledig i morrn, dagen ska tillbringat i stallet :)


Kommentarer
Postat av: SoffiZ- Oliwers mamma

Vilket underbart hus!!!

Var ligger det? Får man fråga det? ;)

2009-06-29 @ 00:05:15
URL: http://soffiz.blogg.se/
Postat av: Kitty

Det är riktigt nice att ligga på bryggan hos eran pappa. vi funderar på att åka dit nästa vecka om det är sol då:)

2009-06-29 @ 05:01:49
URL: http://elinhellokitty.blogg.se/
Postat av: simone

jag hade skitit på mig tror jag. Jag har aldrig blivit stannad av polisen=)=)

2009-06-29 @ 22:11:52
URL: http://simonesnya.blogg.se/
Postat av: Myran

WOW, vilket hus de har! :D

2009-07-01 @ 22:07:02
URL: http://zebramyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0