Helgen som var

Phu!! Har haft fullt upp kan man säga!

I söndags vard et mors dag. Jag och Rasmus åkte ut till mamma och fixade lite, mamma fick presenter och vi fikade i trängården under ekarna. Härligt! Varmt och skönt var det! Sen åkte jag hem, jag och Jack skulle till hans mamma och pappa och grilla vid tre tiden. Vi grillade, och katterna fick följa med ut! De var mycket modigare denna gång, och tykte det var jättekul! Sen åkte vi alla i väg och spelade golf. Ja, inte jag och Joahnna dårå. Vi tittade på och gav många bra tips ;)


Min outfit


Mitt golfproffs ;)


Me! Älskar doften av syrener, tycker bilden ser så sommrig ut!


Micke få agera fotomodell


Johanna & Micke


Golfkillar på led....


Solen har nu gått ner...


Kommentarer
Postat av: Kitty

Snygg outfit:) Gillar färgen på linnet!

2009-06-03 @ 00:37:05
URL: http://elinhellokitty.blogg.se/
Postat av: simone

mysig söndag=) Ha en bra dag tjejen=)

2009-06-03 @ 08:28:56
URL: http://simonesnya.blogg.se/
Postat av: Kan Dee ♥ Drawings

Åh vad skönt att höra! Teckningen är jätterolig att rita! Helt annorlunda mot vad jag brukar rita! :)



Jag hoppas verkligenatt det var okej att jag la ut bilden??? Du måste säga om du vill att jag ska ta bort den.. Det var dumt av mig att inte fråga innan jag la ut den!



Hoppas du haft en skön dag! Kramar! :)

2009-06-03 @ 20:05:33
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0