Smidigt!

Fy fasen vad jag är smidig!

Men för att ta hela historien från början.

I går vid typ tre tiden kom vi på att vi skulle följa med Jonna, Micke, Victor och Tove och äta lite glass i hamnen. Smarta som vi är så har vi ju så klart bokat tvätt tid då också. I alla fall så kom vi på när vi satt i hamnen efter ett tag att vi skulle hem till oss och äta lite och komma på vad vi skulle göra. Vi skulle sitta på balkongen och äta i alla fall. Jag åkte hem och börjar tvätta och göra i ordning på balkonegn samtidigt. Ingen bar ide, jag mitt klant arsel lyckas lämna kvar tvättstuge nyckeln i tvättstugan!! Vi har bara en gemensam nyckel, så ingen granne eller nått kunde hjälpa mej heller :(

Får ringa till vår störningsjour, och de kunde hjälpa mej. Sagt och gjort, de var ju tvugna att komma för vår tvätt låg där inne och kl 7 i morse skulle nästa tvätta... Suck. 500:- tog han för att låsa upp tvättstugan med huvidnyckeln :( Det som retar mej förbannat mycket är att jag alltid ser till att haka på tvättnyckeln på min nyckelknippa, men jag var så tressad så jag tänkte göra det när jag satt igång maskinerna. OCh jag tänkte öppna fönstret, men struntade i det, annars hade jag ju kunnat hoppa in där och hämta nyckeln. Suck.

Sen kom vi på alla att vi skulle gå på bio. Hela gänger knallar i väg, jag och Jack skulle äta lite innan, och då stänger alla matställen kl 21. Perfekt. Jäkla skit!! Fick tag på en kebabrulle, jag som inte alls är förtjust i det...

Filem var i alla fall helt ok. Helt slut lägger jag mig nyduschad mellan rena lakarn! Livet är härligt ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0