Det är ju helt sanslöst!

Har haft så tok mycket att göra så jag har inte hunnit med nått i stället...

Helgen var dock lugn och skönt. Det var en helt i Jacks tecken. Vi tog det bara lugn och vi gjorde bara saker som han anser att vi aldrig gör, så som att spela datorspel, till exempel. Vi spelade ett spel som heter Heros. Man sitter med ett varsit slott, och har en Hero som är ute och rider och ska samla pengar, så man kan köpa olika saker och gubbar till slottet. Och ibland, då hamnar man i strid, och måste slåss. Har man osis slås man mot en hero som kan magi. Då kan det sluta illa! Mina "gubbar" bestod av enhörningar och guld drakar :D

Efter att vi har spelat ett par timmar så blev det lite film tajm. Det blev Godzilla, och det beror på att den filmen ligger med i listan av filmer som kära J anser att man bör ha sett, men jag inte har sett (där i ligger bland annat gudfadern och sånna typer av fimler). Jag har många sånna filmer som man bör ha sett. Får något år sedan hade vi en helg med ett rejs av "Dödligt vapen" filmerna. Undra vad det ska bli nästa gång :)

Nä, men J förjänade en helg. Faktiskt. Jag har haft fullt upp med jobb, födelsedagsfirande (som han självklart har varit med på) och hästarna. Nästa helg är det dags för hingstpremiering, och då är jag borta hela helgen.

I går var det promenad dags igen med Simone. Det är så skönt med morgon promenaderna. Då fick jag & j ett inbjudningskort. Mattias, Emil och Sandra ska ha en examens fest!! De har hyrt en hel holme som ca 120 pers med 16 stugor ska samlas på. Det kommer att firas samtidigt som vi firar svenska flaggans dag i sommar. Det kommer att bli jättekul! Tänk, vad duktiga de har varit som har pluggat vidare :)

Sen var det stalldags. Jag & Harry tränade lite i ridhuset, och han var så himla duktig!! Jag nästan länktar tills att för göra provet på söndag! Jag hoppas att han får göra det, förs måste domarna skicka honom vidare.

På jobbat var det nog den mest hektiska dag på länge. Jag pratade i telefon konstant mellan 16:45-21. Heeeela tiden!! Jag hade ett tag 46 min kö!! Det är ju inte klok. Lite lugnare i dag dock. Skönt. Jag var så sjukt trött i går. Några kompisar var hemma när jag kom hem. De undrade vad som hade hänt, jag såg ut som att tåget hade kört över mej. Så sliten såg jag ut :(

I dag var jag så sjukt trött. Det blev ingen promenad i morse, Simone hade ont i halsen, så jag sov en timme längre i stället. Helt tom i huvudet.

Hemma så hade katterna bäddat ner sig under täcket i vår säng, tog lite kort på dem, Findus blev trött på mig och gav mej tassen!


Figaro är ju lite knäpp och ska putsa på Findus hela tiden när han ska sova!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja som en sann student så måste man ju avsluta med en brakfest!! Vi hoppas att alla vill och kan komma.

2009-03-31 @ 22:05:49
URL: http://xsandra.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Magic Memories

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-01 @ 06:27:30
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: simone

kissarna är sååå söta ju=)=)

2009-04-01 @ 10:28:37
URL: http://simonesnya.blogg.se/
Postat av: simone

kissarna är såå söta ju=)=)

2009-04-01 @ 10:29:15
URL: http://simonesnya.blogg.se/
Postat av: Lilla jag

Här beställde jag &:et



http://www.mangarum.se/index.php

2009-04-01 @ 19:21:19
URL: http://irenev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0