Grattis bror!

I dag fyller min lillebror hela 22år! Grattis grattis!

I går var det fest, trevligt fram till midnatt. Det var gott tilltugg och trevliga människor. Tog massa bilder, lägger ut några här.

Ska snart bort till Elin och Rasmus, hjälpa till och städa och hämta mina presenter och min bil. I dag ska det tvättas, och jag ska ta mej en riktig funderare på saker och ting. Människan är fascinerande. Varför väljer den att göra som den gör?

Man skyddar inte mej genom att inte berätta.


Min outfit, med de nya skorna =)


Rasmus får sitt paket! (Det innehöll 5 paket O'boy och 2L mjölk)


Jag som Miss World!! Eller inte... (tack för de fina blommorna) =)


Elin öppnar paket hon med! =)


Dragna grabbar! Rasmus, Thomas, Mattias och Jack


Melodifestivalen gick i bakgrunden, på  en 130" projektor, man satt på
första parkett =)


Mattias med sin klockrena present !


Jag & Jack som inte vill vara med på bild!


Ett nytt försök....


Jag, Somine, Yulia & Sabrina


Me & Simone


Här har vi kul! =)


Sandra & Simone


Elin & Sandra


Ormgrop =)


Mattias, det fjärde födelsedagsbarnet!


Rockstars!!


Det gick vilt till på dansgolvet med!


Bror & jag


Kommentarer
Postat av: simone

underbara bilder gumman=)=)

2009-03-15 @ 16:03:18
URL: http://simonesnya.blogg.se/
Postat av: Kitty

Fina bilder, lånar några.



Din klänning och de nya skorna var superfina!

2009-03-15 @ 19:27:59
URL: http://elinhellokitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0