Spelkväll

I går efter jobbet så åkte jag och Jack till Johanna & Stefan för att ha lite spel kväll! Vi spelade först Buzz, jag ledde ett tag, men åkte ut först... Jack vann! Sedan så började vi spela Disneys Monopol, jag har lite svårt för monopol annars, har inte riktigt lärt mej spelet. Men i går så! Det gick strålande! Jag ledde ett tag, sen fick jag böta massor till Jack som hade de dyra gatorna, och höll nästan på att åka ut, men sen så vände det och jag vann!! Det sägs ju att tiden går fort när man har roligt, och de gjorde den verkligen i går. Vi var hema 03:10 i morse! Det var jätteroligt, det måste vi göra om så Stefan får revanch!


Disney Monopol, spelkväll hos J & S

I dag så har jag varit ute i stallet, gick två skogs promenader, vovarna var med och de var så duktiga!

I morgon så ska jag på konferens med jobbet till Vildmarkshotellet i Kolmården. Det ska bli skönt att det är så nära hem. Har varit på konferens i Danmark, Skövde, Nynäshamn, Södertälje m.m. och det är jättetrevligt, men det är långt hem. Vi ska i alla fall få hälsa på hos lejonen. Ska bli spännande, ska läspa med mig min kamera och hoppas på att få till några fina bilder! Tänk om man kanske kunde få syn på en Tiger också ♥ Tigrar är mitt favorit djur och de vackraste varelser som finns!



Visst är det vackra?! De ser så goa ut. när jag var liten önskade jag mig alltid en tam tiger i julklapp och födelsedags present...

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Hoppas du får kul, och lite bra pics på lejonen :)

2009-03-04 @ 22:31:33
URL: http://irenev.blogg.se/
Postat av: simone

vi får ta en sväng till kolmården i sommar, jag älskar att kolla på delfinerna och överhuvutaget kolla på alla djur. Kanske man träffa på någon man känner från min praktik där=)=) kramiz

2009-03-04 @ 22:45:32
URL: http://simonesnya.blogg.se/
Postat av: Kitty

Ååå så roligt:)



Jag vill också ha en tiger!

2009-03-04 @ 23:26:42
URL: http://elinhellokitty.blogg.se/
Postat av: Anonym

har hade du det på kolmården idag???

2009-03-05 @ 20:52:38
Postat av: simone

tack för en kanon trevlig kväll igår gumman=) måste göras om puss och kram

2009-03-08 @ 13:12:54
URL: http://simonesnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0