Stressigt värre!

Phu! Hela dagen och gårdagen har gått i ett!

Kl 7 så ringer klockan. Jag och Simone är jätteduktiga och möts ca 7:30 och ta en timmes promenad. I dag följde Johanna och Simone kompis Sabrina från Tyskland med också! =) Det är faktiskt jätteskönt att gå en sväng på morgonen, man blir mer peppad av att gå när man är två och man vet att någon väntar, och sen går ju Jack upp med mej på morgonen också.

Mellan 9-11 var jag på möte, eller det var mer en uppdatering om koncernen. Hur och varför var det mer =) Intressant var det i alla fall!

Sen susade jag till gumsbacken för att fixa Rasmus present, och då säg jag att Intersport hade rea på halva rea priset, så jag köpte två tröjor till Jack, som han kan ha när han spelar golf. 150:- för båda i stället för 800:-, känns helt ok. En fodrad munkjacka hittade jag också 195:- om inte han ska ha den tänkte jag ha den i stallet. Perfekt övergångs jacka när det är för kallt att inte ha, och för varmt med vinterjackan.

Sedan hem, diska och dammsuga. Jag är en dammsugarholic. Jag damsuger varje dag. Jag är en barfota människa som hatar att ha smulor, grus och kattsand under fötterna. Så jag dammsuger varje dag.

Sen ner på stan en snabbis. Skulle fixa en sam åt mamma, sen skulle jag kolla i en mattaffär. Jag tyckte att jag såg mattan som vi ska ha i ett skyltfönster, men när jag fick se den på nära håll så vard et ju inte alls den =( Suck... Gick in på indiska och där hittade jag en grön gardin som är perfekt i färg! Den ska jag köpa senare, hade inte tid i dag. Skulle på bolaget med tills på lördag, men det får bli på lördag i stället. Sa bara hej till Simone och Sabrina som satt och fikade på Hellmans innan jag susade hem igen. Gick förbi den andra mattaffären i stan, och där fanns ett prov på mattan. Hon kunde beställa hem den till tisdag i nästa vecka. Men där kostade mattan 2500:- =( Gick hem och ringde till Nordik, och de kunde ta hem mattan till tisdag också, fast bara ta 1995:- för den!! Jag ska ju ändå till IKEA och fixa vårt soffbord, det vi köpte blev för litet så jag ska köpa samma fast en storlek större. Så jag åker ju ändå förbi! Så onsdag nästa vecka blir det IKEA och Nordik, innan jobbet! Hu, en stressig dag till!! Ska åka hemmifrån vid 9, så jag är i Linköping vid 10.

Blev ett långt inlägg. Sitter på jobbet. Slutar 20 i dag! Jippie!

Surfade lite på nätet, dessa är från H&M, vill ha!!!


Kommentarer
Postat av: simone

skorna var snygga, till sommaren=)=) natti

2009-03-12 @ 00:27:56
URL: http://simonesnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0